جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۷
کد خبر: ۹۴۲۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
در سی و هشتمین نشست معاونان و مدیران

رییس سازمان فرهنگی هنری انتخاب دکتر نجفی به عنوان شهردار تهران را تبریک گفت

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سی و هشتمین نشست معاونان و مدیران با تجلیل از خدمات دکتر محمدباقر قالیباف و شورای شهر چهارم انتخاب دکتر محمدعلی نجفی را به عنوان شهردار تهران تبریک گفت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سی و هشتمین نشست معاونان، مدیران کل، مدیران صف و ستاد، روسای فرهنگ‌سراهای خاص و تابعه و مدیران عامل مؤسسات سازمان فرهنگی هنری روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه برگزار شد. 

در ابتدای نشست حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری به ارائه گزارشی از جشنواره تابستانی تهران پرداخت و گفت: از همه مدیران و معاونان سپاسگزارم که در این جشنواره همکاری می‌کنند و از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده‌ایم و این مسئله مهمی است. در دهه ولایت هم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است بیشتر برنامه‌ها در مناطق برگزار شود. 

وی اضافه کرد: من اعتقاد دارم سازمان فرهنگی هنری یکی از مراکزی است که در موضوع فرهنگ و هنر نقطه امید مقام معظم رهبری است و امیدوارم بتوانیم در جهت اهدافی که ایشان ترسیم می‌کنند، حرکت کنیم. 

رییس سازمان فرهنگی هنری انتخاب دکتر نجفی به عنوان شهردار تهران را تبریک گفت

در ادامه محمد خیاطیان، معاون مالی و اداری سازمان فرهنگی هنری توضیحاتی درباره فعالیت‌های این معاونت ارائه کرد و گفت: سازمان فرهنگی هنری تنها سازمانی است که ۱۰۰ درصد منابعش را دریافت کرده است. 

وی اضافه کرد: در سال ۹۵ و چند ماه اول سال ۹۶ کل مزایای غیرمستمر سازمان فرهنگی هنری با شهرداری تهران برابر شد که بخشی از فرایند یکسان‌سازی است. اراده سازمان فرهنگی هنری بر یکسان‌سازی همچنان به قوت خودش باقی است و اگر شرایط فراهم شود، حتماً این مهم انجام خواهد شد. 

رییس سازمان فرهنگی هنری انتخاب دکتر نجفی به عنوان شهردار تهران را تبریک گفت

صلاحی: فعالیت‌های ویژه فصل تابستان بسیار خوب انجام شد
محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری سخنانش را با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر آغاز کرد و گفت: تراز خدمت‌گزاری در جمهوری اسلامی امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، شهید رجایی و شهید باهنر هستند و باید در این مسیر قدم بگذاریم. همچنین یاد شهید حججی را گرامی می‌دارم که چراغ راه ماست. 

وی افزود: ۱۲ سال زحمت دکتر قالیباف در شهرداری تهران هم به پایان رسید. ایشان در تهران به صورت شبانه‌روزی تلاش کردند. امکانات فرهنگی، هنری، ورزشی و... در کنار کارهای عمرانی ایجاد شد و بیش از ۶۰ هزار کارمند شهرداری هم در این مسیر پرزحمت با شهردار تهران همراه بودند.

رییس سازمان فرهنگی هنری انتخاب دکتر نجفی به عنوان شهردار تهران را تبریک گفت

رییس سازمان فرهنگی هنری تصریح کرد: به اعضای شورای اسلامی شهر تهران هم خسته نباشید می‌گویم و برای اعضای جدید آرزوی توفیق دارم. همچنین به آقای نجفی شهردار جدید تهران تبریک می‌گویم که با رأی قاطع اعضای شورا برگزیده شدند و همه ما باید با ایشان همکاری سازنده‌ای داشته باشیم. 

وی با اشاره به جشنواره تابستانی تهران گفت: فعالیت‌های ویژه فصل تابستان بسیار خوب و با رویکرد توجه خانواده انجام شد. یعنی علاوه بر کلاس‌های مشاوره و «آب و آیینه»، در بیشتر برنامه‌ها خانواده‌ها شرکت کردند و استقبال فراتر از حد تصور بود. میدان امام حسین (ع) را در نظر بگیرید که فعالیت‌های آن بسیار گسترده است و کار فرهنگی و مذهبی خوبی در آن انجام می‌شود.

صلاحی در پایان گفت: برنامه «یک بیت عاشقانه» با حضور زوج‌های شاعر بسیار مورد استقبال اهالی ادبیات قرار گرفت. مراکز فرهنگی هنری هم مشغول فعالیت هستند و مثلاً باغ کتاب تهران روزانه ۳۰ هزار بازدیدکننده دارد. 

در پایان این نشست سید علیرضا فاطمیان‌پور حکم مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و رییس فرهنگ‌سرای عترت را دریافت کرد. همچنین مهدی مؤمنی از کارشناسان اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل به خاطر ثبت اختراع در زمینه خدمات شهری و ضربعلی رستمی از کارکنان حوزه ریاست به خاطر صعود به قله دماوند تجلیل شدند.

رییس سازمان فرهنگی هنری انتخاب دکتر نجفی به عنوان شهردار تهران را تبریک گفت

نظر شما